Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Reklamacje

Przed przystąpieniem do złożenia reklamacji radzimy zapoznać się z poradami zawartymi na naszej stronie z najczęściej zadawanymi pytaniami: FAQ.

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 3 dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach naprawa może potrwać nawet do 14 dni, jeżeli do jej rozpatrzenia musimy wysłać produkt poza granice Polski.

Jeżeli reklamacja dotyczy jakości druku (nie drukuje któryś z kolorów lub drukuje niepoprawnie) to prosimy o załączenie testowego wydruku.

Formularz reklamacyjny

Procedura reklamacji towaru:


1) Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny.

2) Spakuj formularz oraz dobrze zabezpiecz towar tak aby nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu.

3) Całość wyślij na nasz adres Pocztą Polską lub kurierem. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

4) Po otrzymaniu produktu, serwis naszej firmy rozpatruje reklamację maksymalnie do 3 dni roboczych.

5) W przypadku rozpatrzenia reklamacji pozytywnie, sprawny towar zostaje wysłany firmą kurierską na nasz koszt.

6) W przypadku rozpatrzenia reklamacji negatywnie, kwestia odesłania lub odbioru towaru zostanie indywidualnie ustalona z klientem.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel