Reklamacje
Przed przystąpieniem do złożenia reklamacji radzimy zapoznać się z poradami zawartymi na naszej stronie z najczęściej zadawanymi pytaniami: FAQ.
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 3 dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach naprawa może potrwać nawet do 14 dni, jeżeli do jej rozpatrzenia musimy wysłać produkt poza granice Polski.
Jeżeli reklamacja dotyczy jakości druku (nie drukuje któryś z kolorów lub drukuje niepoprawnie) to prosimy o załączenie testowego wydruku.
Procedura reklamacji towaru:
1) Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny.
2) Spakuj formularz oraz dobrze zabezpiecz towar tak aby nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu.
3) Całość wyślij na nasz adres Pocztą Polską lub kurierem. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.
4) Po otrzymaniu produktu, serwis naszej firmy rozpatruje reklamację maksymalnie do 3 dni roboczych.
5) W przypadku rozpatrzenia reklamacji pozytywnie, sprawny towar zostaje wysłany firmą kurierską na nasz koszt.
6) W przypadku rozpatrzenia reklamacji negatywnie, kwestia odesłania lub odbioru towaru zostanie indywidualnie ustalona z klientem.